Pretraži ovaj blog

Popularni postovi

Pomoć kod težih bolesti

 Teže bolesti kao što je kancer(rak) su većinom neizlječive ili teško izlječive.jednom prilikom sam pisao da imam čaj za ciste  koji sam naslijedio i dugo je kod mene.Uzela je jedna gospođa za svoju kćerku koja ima cistu na jajniku ali i kancer za koji nije rekla ništa.Međutim nakon godinu dana javlja se jedan čovjek i pita da li imam još čaja koji sam dao toj gospođi u Hr.i njegov neko ima isti problem sa kancerom(rak).Bio sam iznenađen i ponudio mu ono što imam pa neće mu naškodit nema nus pojava.I djeca piju taj čaj i mi svi ukućani često pijemo bez šećera jer je lijek.Valjda će mi javiti da li je tom nekom pomoglo ili će opet neko treći se javiti po preporuci ovih dvoje.omangogle@gmail.com



Tags:čaj,lijek,rak,kancer,teže bolesti,

Nema komentara:

Objavi komentar

Sljedbenici-besplatna pretplata

Moj popis blogova