Pretraži ovaj blog

Popularni postovi

OPSTRUKTIVNI HRONIČNI BRONHITIS

Opstruktivni hronični bronhitis,šta li je sad to pitam se ja danima.Doktori to rekoše ali ništa ne objasniše.Valja čovjeku mozgat šta bi to moglo da bude.Ko da smo mi doktori i sve znamo ili moramo da znamo šta znaći svaka njihova riječ.
Ponekad mislim da svako od nas je trebao da ima latinski doktorski riječnika pa da sam sebi objašnjava jer doktori za nas nemaju vremena da nam objasne.
Kad sve nađeš šta znači  koja riječ i šta doktori pišu a skontaš da u stavri se i ne osjećaš tako loše onada valja tražiti drugog doktora da ti malo bolje pojasni ili polje pročita nalaze.

Drugi doktor skroz nešto drugo kaže što je malo primjerenije onome kako se osjećaš.Uglavnom dobiješ lijekove iste i za jedno i za drugu dijagnozu.Što znaći isto sr....samo drugo pakovanje.Počnem ja da pijem lijekove al poče i da glava boli nesnošljivo.Odem doktoru šta sad da nastavim ili ne a doktorka sva uspaničena kaže ma ni slučajno više ni jednu tu kapsulu da ne piješ,nije to za tebe.
Pa šta sad ?Kaže pumpicu u ruku i u prirodu idi.ako se počneš gušiti napumpaj se i diši borovinu to ti je jedini lijek.

Ma znam ja to i bez tebe sama mislim.Pravim sebi razne preparate od meda i hrena,od meda i raznih trava,ma uglavnom što sam nekad djeci pravila dok su bili mali sad pravim sama sebi i boli me briga.Osjećam se mnogo bolje a to je najbitnije....

tags:opstruktivni bronhitis,lijek,pluća,

2 komentara:

  1. Bijeli sljez je jako dobar za dišne puteve, pomaže i kod prehlada i kod bronhitisa.
    slana soba subotica

    OdgovoriIzbriši
  2. Dr mi je propisao -Berodual 0,05mg/doza+0,021mg doza i spiriva handi haler-ne osećam poboljšanje -još teže dišem-nalaz je po dr dobar -ne osećam se dobro

    OdgovoriIzbriši

Sljedbenici-besplatna pretplata

Moj popis blogova